۱۳۸۸ خرداد ۳۱, یکشنبه

مصاحبه اختصاصی پایگاه تلاطم با پری قدمی یکی از فعالین سازمان زنان هشت مارس (ایران ـ افغانستان)

"پایگاه اطلاع رسانی تلاطم" در راستای انجام مصاحبه با فعالین سیاسی و مدنی ؛ به مصاحبه ای اینترنتی با خانم پری قدمی مبادرت ورزید। ضمن تشکر وقدردانی از ایشان به خاطر پذیر فتن انجام این مصاحبه توجه خوانندگان گرامی را به آن جلب می نمایم:
خانم قدمی از این ‏که مصاحبه با سایت خبری تلاطم را قبول نمودید از شما تشکر می‏کنم و قبل از شروع لطفا مختصری از بیوگرافی خود را برای خوانندگان سایت خبری تلاطم شرح دهید؟
پری قدمی هستم. متولد سال به قدرت رسیدن دیکتاتوران اسلامی در ایران. مجرد و ساکن لندن هستم. یکی از فعالین سازمان زنان هشت مارس در انگلیس هستم.

سوال: به نظر شما چرا انتخاباتی را که همه فکر می‏کردند مثل همیشه فرمایشی و نمایشی درخواهد آمد نتیجه متفاوتی داشت؟
اتفاقا باید به عرض برسانم که نتیجه انتخابات متفاوت نشد। سیستم حاکم ترجیح داد جناح سرکوب و فاشیسم عریان احمدی‏نژاد را سرکار نگه دارد تا جناح به اصطلاح اصلاح طلب را و به مردمی که دچار توهم شده‏ بودند، این بار ثابت شد که حتی ذره‏ای دموکراسی در ایران وجود ندارد।
سوال: مبارزات مسالمت‏آمیز هواداران نامزدهای موسوی و کروبی چرا به خاک و خون کشیده شد؟ شما دلیل سرکوب و خشونت لباس شخصی‏ها و کلا حاکمیت را چه می‏دانید؟
امروز، صحنه سیاسی جامعه را دو صف مقابل هم رقم می‏زند. در یک طرف رژیم زن‏ستیز جمهوری اسلامی به همراه دار‏ودسته‏های گوناگون مرتجع و مداحانش؛ و طرف دیگر میلیون‏ها زن و اکثریت مردم، کارگران، دانشجویان، جوانان و روشنفکران قرار دارند؛ که مصمم هستند مبارزات خود را به طور گسترده در جهت سرنگونی کلیت نظام ارتجاعی جمهوری اسلامی سازمان دهی کنند. در صحنه‏ی مبارزات در تمام شهرهای ایران صف میلیون‏‏ها زن و مردی است، که طرفدار هیچ کدام از کاندیداهای اصلاح طلب نیستند و حاکمیت این را به خوبی می‏دانست و می‏داند و به همین دلیل است که اوباشان خود را رهسپار سرکوب جنبش مردمی کرد.

سوال: در مناظره‏ها و مصاحبه‏های احمدی‏نژاد یک نکته مهم به چشم می‏خورد دال بر این‏که آخوندها فاسد و بانی سرمایه‏داری و اشرافیت پروری هستند. ولی تنها کسی که مصون ماند خود رهبری بود آیا شما این را یک اتفاق می‏دانید یا یک نقشه از پیش طرح شده چرا؟
من مناظره‏ها را پیگیری کردم. مخصوصا مناظره‏هایی را که احمدی‏نژاد در آن حضور داشت. باید به عرض برسانم که ستاد رهبری و رهبر یکی از مراکز فساد مالی در ایران است، چون زمانی‏که احمدی‏نژاد از کروبی در مورد پولی که شهرام جزایری به او داده بود سوال کرد کروبی گفت: امام گفته این پول‏ها حلال است! وقتی که بارگاه خمینی جلاد چنین حکمی را صادر می‏کند وای به حال بارگاه سید علی گدا (منظور همان خامنه‏ای مزدور سرمایه دار را می‏گویم).

سوال: به نظر شما ریختن مردم به خیابان‏ها، بیش‏تر از یک هفته است که ادامه دارد، تنها به خاطر تقلب انتخاباتی است یا انگیزه و محرک‏های دیگری نیز دارد؟
مبارزه برای تسویه‏حساب با نظامی که سی سال کل جامعه‏ی ما را به اسارت کشیده است. طبیعی‏ست مردمی که بعد از سی سال سرکوب و تحمل فشارهای اقتصادی و دیگر ناهنجاری‏های اجتماعی هم‏چون آتش زیر خاکستری بوده‏اند، که به ناگاه منفجر شده‏اند و محاکمه‏ی کلیه سران ارتجاعی جمهوری اسلامی در میدان نبرد خیابانی به پیش می‏رود. زنان و به خصوص دختران جوان در مبارزات خیابانی و تظاهرات‏ در صف مقدم مبارزه قرار دارند. زنان با مبارزات‏شان نشان دادند، که عزمشان را جزم کرده‏اند، تا همراه با سایر اقشار و طبقات مردم در مبارزات غرورآفرین نقش عمده خود را بازی کنند. زنان تصمیم دارند با کل نظام جمهوری اسلامی که بردگی و فرودستی را تحت نام‏های اصلاح طلب و یا اصول‏گرا بر آنان تحمیل کرده‏اند، تصفیه حساب قطعی کنند.
سوال: شما افق این حوادث و کشتارها را چگونه ارزیابی و نتیجه‏گیری می‏کنید؟
زنان و مردان مبارز در این چند روز اخیر تابوی قدرت مطلق ولایت فقیه را شکستند. مردم دریافتند که می‏توانند علیه چنین رهبری جنایت‏کار که خود را در هاله‏ای از نور تقدس پیچیده بود برخیزند. اوباشانی را که به نام بسیج در خدمت رژیم بود، به عنوان نیروی سرکوب‏گر رژیم بشناسند. در حقیقت مردم دشمنان اصلی خود را شناختند و با برگزاری تظاهرات در یک هفته اخیر نشان دادند، که آماده‏اند رژیم جنایت‏کار را با تمام دارودسته‏های مرتجع و مداحانش، از کشور ایران بیرون کنند.

سوال: با این حال اغلب افراد اصلاح طلب و با نفوذ میان توده روشنفکران دستگیر شده‏اند و عملا روزنامه و شبکه‏های اینترنت و تلفن همراه قطع است و به گونه‏ای کودتا رخ داده است شما نقش اپوزیسیون را در این باره چه می‏دانید آیا تا به حال موفقیت‏آمیز بوده است؟
اگر منظور شما اپوزیسیون واقعی و مردمی باشد بلی موفق بوده‏اند. بنا به دلایلی که در سوال قبل گفته‏ام. اگر منظور شما از اپوزیسیون به اصطلاح اصلاح طلبان هستند، باید بگویم آنها بخشی از پیکره‏ی رژیم جنایت‏کار جمهوری اسلامی هستند، که قصدشان طولانی نمودن عمر جمهوری اسلامی است و باید گفت آنها نیز در خدمت ولایت فقیه هستند.

در پایان اگر شما پیام یا صحبتی برای مردم ایران دارید لطفا بفرمایید و با تشکر از حضور شما در مصاحبه.
اصلاح طلبان مزدور تلاش دارند، تظاهرات میلیونی و گسترده‏ی مردم را به نام خود ثبت و مصادره کنند؛ و اهداف ارتجاعی خود را بار دیگر بر آن تحمیل نمایند. این مرتجعین می‏خواهند با گرفتن برخی امتیازات به نفع دار‏و‏دسته‏ی ارتجاعی خود، آن را پیروزی اعلام کنند و با این دسیسه می‏خواهند مردم را به خانه‏هایشان باز گردانند. اصلاح طلبان مرتجع می‏خواهند مبارزات سازش‏ناپذیر دختران و پسران جوان را به دارودسته‏های منفور حزب الهی نسبت دهند؛ و بدین طریق با جوانانی که در صف مقدم مبارزه قرار دارند و با حمله به مراکز ارتجاع، حمله به بانک‏ها، به آتش کشیدن موتورهای نیروهای بسیج و حزب الله و ... ارتجاع را به درستی نشانه رفته‏اند، مرزبندی کنند. با این فریب و نیرنگ می‏خواهند از خشم و نفرت جوانان جلوگیری کرده و با خیال خام خود جلوی رشد و رادیکال شدن مبارزات را سد کنند. زهی خیال باطل! مبارزات چند روز گذشته نشان داد که توده‏های جان به لب رسیده به‏خصوص بخش پیشرو و رادیکال آن برای سرنگونی کل رژیم جمهوری اسلامی در مبارزه شرکت کرده اند. زنان باید تلاش کنند در نبردهای خیابانی، با سازمان‏دهی و شعارهایی که کل جناح‏بندی‏های حکومت جمهوری اسلامی را هدف می‏گیرد؛ شرکت کنند. باید بتوانند در این مبارزات غرورآفرین خواسته‏های خود را به طور مشخص طرح کنند و باید بدانند که رهایی زنان فقط از طریق سرنگونی جمهوری اسلامی به دست می‏آید. و در پایان گفته‏هایم از طرف سازمان زنان هشت مارس دورد می فرستم بر تمام زنان و مردانی که در مقابل جناح‏های جمهوری اسلامی ایستاده‏اند. درود بر تمام مردان و زنانی که سرنگونی کلیت نظام جمهوری اسلامی را می‏خواهند و می‏دانند که جمهوری اسلامی با هر جناح و دسته باید نابود گردد.

۲ نظر:

  1. اخرین اخبار تقلب سبز منتشر شد


    http://taghallobesabz.blogfa.com


    هفت رنگ نفاق انتشار یافت

    http://www.mohsen-va-doostan.blogfa.com


    هفت سوال بر پیکر سبز بی جواب ماند

    http://tanaghoz88.blogfa.com

    نوشته مبارز مسلمان

    http://mobarezh.blogfa.com

    نوشته های نسل جوان

    http://kachib.blogfa.com

    چند تیتر چند پیام

    http://hejdahomintavalod.blogfa.com

    پاسخحذف
  2. آقا سلام و عرض ادب
    وقت شما بخیر کوروش هستم از بلاگ خانه ی رایمند
    اول از همه منزل جدید مبارک
    دوما بهایت دوستی دارم بهایی ع . ت ، شدیدا به او و آرمانهایش احترام می گذارم نه به خاطر بهایی بودنش بلکه به خاطر انسان بودنش زیرا او هم به مانند یک شیعه و یک ارمنی و زرتشتی و کاتولیک و... دارای باورهایی است که او را در خلوت خود به آرامش درونی می رساند این مهم است تاسفانه بهایت به علت باور مذهبی خود بر این اساس که امام غائب در یکصدو پنجاه سال پیش آمده و رفته شدیدا زیر تیغ افراط گرایی مذهبی نماینده خدا بر روی زمین در ایران زمین قرار گرفته اند و از پیش پا افتاده ترین حق و اصول انسانی خود پس زده شده اند که این امر بسی جای صد تاسف دارد . در حالی که خود همان نماینده خدا بر روی زمین براحتی و وحشتانک تر از ان باورهای به اصطلاح فوق غیر مذهبی بهایت به آسانی خوردن یک لیوان آب اساسی ترین اصول انسانی اهل تشیع را زیر سوال می برند درست در همین جاست که اصل و ماهیت مذهب چه بهایت و چه تشیع و... زیر سوال می رود تا زمانی که ما نتوانیم مخلوط سیاست و مذهب را از کاسه ی زندگی اجتماعی انسان ها را از هم سوا کنیم آش همین است و کاسه هم همین دوستانی به مانند واحد خلوصی و ع . ت بهایی فقط به خاطر بهایی بودن نباید به دانشگاه بروند نباید جواز کسب بگیرند نباید زندگی کنند به جاسوسی برای اسرائیل متهم می شوند و به راحتی جان خود را از دست می دهند و به راحتی به حساب نمی آیند به امید زدوده شدن افکار افراطی مذهبی ، غیر انسانی و آرزوی موفقیت و سلامتی برای واحد خلوصی عزیز با این موضع انسانی به دور از هر گونه باوری که نشانی از همکاری با اسرائیل یا هر گروه غیر انسانی دیگر را دارم که این گونه زیبا ابراز نظر کرده و به عنوان یک انسان با باوری مذهبی به واقع ثابت کرد که او هم یک انسان است پس حق زندگی دارد و باید یک زندگی برابر با تمام اغلیت های دیگر را داشته باشد .
    شبهایت به شادی روزهایت در پناه آزادی .

    پاسخحذف