۱۳۸۸ فروردین ۱۲, چهارشنبه

گفتگوی کوتاه تلاطم با مدیران وبلاگ مریم ها..

وبلاگ های فردی بیشتر نقش دارند.

برای تهیه خبر از وبسایت های خبرنامه دانشجویان امیر کبیر و وبسایت بی بی سی و بسایت های مربوط به زنان و بسایت های ایرانی از وبلاگ شما تلاطم و سایت اخبار روز و بعضی از وبلاگ های حزب اللهی استفاده می کنم.
تلاطم: لطفا ضمن معرفی خودتان، از چگونگی راه اندازی این وبلاگ برایمان بگوید؟
من مریم آرامیان بیست و سه ساله هستم
من مریم آرامیان متولد24.6.1986 ساکن تبعه و ساکن آلمان هستم و تابعیت حکومت اسلامی ایران رو ندارم . برای همین میتونم آزاد تر از کسانی که در ایران هستند بنویسم
راه اندازی این وبلاگ دلیلش این بود که من با اینترنت به وبلاگ های ایرانی سر می زدم و کامنت می نوشتم و چندین بار از من ایراد گرفته شد که چرا آدرس وبلاگم رو نمی نویسم و من هم وبلاگچه مریم رو درست کردم که چند پست بعد با مریم واحه دوستم اسم وبلاگچه مریم رو برداشتیم و وبلاگ مریم ها شد و بعد از مدتی فیلتر شد وبلاگ فیلتر شد.
مریم های فیلتر شده به این آدرس
http://mariamweb.blogfa.com/
چند روز بعد از فیلتر شدن هم وبلاگ مریم ها دوباره ساخته شد که همین وبلاگ فعلی است به این آدرس
http://mariyamweb.blogfa.com/
تلاطم: در تهیه خبر و گزارش از چه منابعی بهره برده و تا چه حد مسئولیت انعکاس آنها را در وبلاگ خود می پذیرید؟
برای تهیه خبر از وبسایت های خبرنامه دانشجویان امیر کبیر و وبسایت بی بی سی و بسایت های مربوط به زنان و بسایت های ایرانی از وبلاگ شما تلاطم و بسایت اخبار روز و بعضی از وبلاگ های حزب اللهی استفاده می کنم و برای ما اخبار بصورت امیل هم فرستاده میشه .
تلاطم: برای برون رفت از اوضاع نابسمان فعلی و ایجاد آزادیهای فردی و اجتماعی باوجود نظامی تمامیتخواه چون حاکمیت اسلامی، چه راهکارهایی را پیشنهاد میکنید؟
در حال حاضر چشم اندازی برای برون رفت از اوضاع نابسامان ایران نمی بینم ، ابوزیسیون ایران نیز راه حلی نداره و امکانش رو هم نداره و دچار تفرقه هم هست و در داخل ایران هم روزنامه و رسانه در اختیار نداره و وبلاگ های فردی بیشتر نقش دارند.
اصلاحات درون حکومتی نیز تجربه شده و حداکثرش خاتمی است که به منافع نظام اهمیت داد نه منافغ مردم.
تلاطم: در ارتباط با کارهای اطلاع رسانی، با چه مشکلاتی مواجه هستید؟ لطفا چالشهای پیشروی خود را برایمان بیان کنید؟
برای کار های اطاع رسانی در وبلاگ زمان لازم است و کار خبر رسانی با وقت کم جور در نمیاد من و مریم واحه با هم حداکثر روزی دو تا سه ساعت وقت داریم تا اول خودمون با خبر شیم و انتخاب خبر کنیم.
برای انجام مسئولیت خبر های وبلاگ مریم ها لینک خبر و عکس و منبع خبر رو می نویسیم.
تلاطم: سخن دیگری ندارید
با تشکر ار لطف شما مریم واحه و مریم آرامیان

۲ نظر:

  1. کار جالبی است. آفرین بر ساکنان ایران زمین.
    مرگ بر رژیم فاسد آخوندی

    پاسخحذف
  2. تماشای مستند الماسی برای فریب رو به همه ی شما اپوزیسیونی ها پیشنهاد میکنم. :))

    پاسخحذف